Monday, April 18, 2011

All about the bag


Here it is. As I promised you last week, now that I'm at home I'm showing you my favourite bag. It's a Chanel Cambon bag that I have since I'm 18. Today was one of this day in which you create your look starting by the bag, it's something I don't do a lot but today I wanted to do it. I wanted to create a comfortable outfit because I had a busy morning ( I had to go to fix my computer, Hospital, Library...)  so I wear again the orange skirt with a black shirt I've just stolen from my mum. Today I will take some pictures to Andrea and Alicia and I will try to post it tomorrow, that way I can show you how lovely Burgos is now :)

Aquí está. Como os prometí la semana pasada, ahora que estoy en casa os enseño mi bolso favorito. Es un Chanel modelo Cambon que tengo desde los 18 años. Hoy es uno de esos días en los que creas el look a partir del bolso, es algo que no suelo hacer a menudo pero hoy por fin me decidí. Quería hacer algo cómodo ya que tuve una mañana bastante ajetreada (llevar el ordenador a arreglar, ir al Hospital, a la Biblioteca...) así que me puse de nuevo la falda naraja con una camiseta negra que acabó de robar a mi madre. Hoy tomaré algunas fotos a Andrea y Alicia y las subiré mañana, así os enseñaré también lo encantador que está Burgos ahora :)







My outfit:  Zara black t-shirt
Zara skirt
Fosco flats
Chanel bag

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...