Sunday, April 3, 2011

Bad weather is back


The bad weather is back in town. As you know I planned a weekend out in Madrid, but the weather didn't let me get it so... After a relaxing Saturday watching movies with Fabio, I decided to go around the city and find new places to shoot, but a huge grey cloud was warned me to leave...  So I'll stay at home waiting Monday to come!


El mal tiempo ha vuelto. Como sabréis, planeaba un fin de semana fuera en Madrid, pero el tiempo no me ha dejado hacerlo... Después de pasar un sábado relajado viendo películas con Fabio, he decidido ir a dar una vuelta por la ciudad y buscarmás sitios para sacar fotos, pero una gran nube gris me avisaba para que me fuera lo más rápido posible... Así que me quedaré esperando en casa a que el lunes llegue :)













My outfit: Pepe Jeans black leather jacket
Zara skirt
Calzedonia tights
Bimba&Lola shoes
Furla Candy Bag




1 comment:

Bella said...

love your bag!

http://bellasstyle.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...