Sunday, April 24, 2011

Happy Easter everyone!


First of all happy Easter to everyone! I'm sorry, I know I haven't posted for a while but I was on Holidays and I don't have Internet (and believe me, it feels ok!).
I'm back in Madrid :( I have just arrived here, and I'm already missing home. Thinking I have to go back to Uni and to study makes me feel sick, but it's just a month, so c'mon!
These pictures were taken the first day I was in Salou, I'll show you some locations of my room (that I designed), as you see it was a really comfortable outfit, it was a long trip so! Tomorrow I'll keep posting some holiday's pictures :)

Antes de nada, quería desearnos Felices Pascuas a todos. Siento no haber actualizado durante algún tiempo, pero estaba de vacaciones y no suelo tener Internet (y créedme, se agradece).
Ya estoy de vuelta en Madrid :( Acabo de llegar y ya echo de menos mi casa. Pensar que tengo que volver a la Universidad y a estudiar me pone enferma, pero es sólo un mes, así que ¡vamos!
Estas fotos las saqué el primer día que llegué a Salou, hay algunas fotos de mi habtación, y cómo podéis ver, era un look bastante cómodo, era un largo viaje!








My outfit: Zara jeans
Pull&Bear tshirt
Victorias shoes
Zara bag thanks to Alba :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...