Friday, April 15, 2011

Photo book collection


As I told you once, I'm a photography lover. I have always loved taking photos and since my parents gave me my new camera I'm enjoying this hobby a lot. But today I wanted to show you my Fashion Book collection. The first one I had was one by Mario Testino (who's also my favourite photographer), then arrived Beauty in Vogue and Let me in and the last one was by Gay Bourdin which was the first present I have from Fabio. These ones I have them here at home, even if my favourite one which is Kate Moss by Mario Testino I have it in Madrid and I will show you later. I really wanted to get that book, and I was really happy when Fabio gave it to me last September ( I adore him, he always knows that I like the most).

Como os dije una vez, soy una amante de la fotografía. Siempre me ha gustado tomar fotos y desde que mis padres me dieron mi cámara nueva estoy disfrutando muchísimo. Pero hoy quería enseñaros mi colección de libros de moda. El primero que tuve fue uno de Mario Testino (quien es mi fotógrafo favorito), después llego Beauty in Vogue y Let me in y el último fue uno de fotografías de Guy Bourdin que fue, además, el primer regalo que Fabio me hizo. Estos son los libros que tengo aquí en casa, aunque mi favorito que es Kate Moss by Mario Testino lo tengo en Madrid y os lo enseñaré más adelante. Siempre quise tener ese libro, desde que lo vi la primera vez, y cuando Fabio me lo regaló el pasado septiembre fue una maravilla. (Le adoro, siempre sabe qué es lo que más me gusta!)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...