Tuesday, April 26, 2011

Random from Sitges


Bad weather was following me since I left Madrid, that's why I couldn't enjoy the beach or even a walk. Most of the time was raining, so one day we decided to go to La Roca and spending a shopping day. I don't know if I told you my obsession for  flats, and for Pretty Ballerinas. I discovered this brand some years ago but I had my first pair last summer and since it, it just became a love story :) That's why I was so happy to find the Pretty Ballerina store over there, my sister and  I felt in love with the shop from the first second, I took some photos for you to see them. Enjoy you day!

El mal tiempo me seguía desde que dejé Madrid, así que no pude disfrutar de la playa o de algún que otro paseo. La mayoría del tiempo llovía, así que un día decidimos ir a La Roca y pasar el tiempo allí de compras. No sé si os he hablado de mi obsesión por las bailarinas, y por Pretty Ballerinas. Descubrí la marca hace unos cuantos años, pero no tuve el primer par hasta el verano pasado, y desde entonces, hemos mantenido una bonita relación de amor :) Por eso me encantó descubrir la tienda por allí, a mi hermana y a mí nos encantó la tienda desde el primer segundo, tomé algunas fotos para que las vierais.








Versace shoe. I had a crush!

My sister


Detail of  Loewe shoes

1 comment:

Kasia M. said...

That Versace shoe is crazy! I'm in love...lol follow you, follow me;)

Infinite Stylez

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...