Wednesday, April 6, 2011

Sun again!




This weather is driving me mad! This morning I woke up and had such an amazing breakfast with Fabio, I ate the best puncakes (one day I will tell you about my muffin-cupcakes-puncakes addition) ever! And as I have to spend almost all day at home doing stuff for the University I thought about going out and  enjoy the sun. In my next post I will show you my new purchases  that arrived me today :) Have a nice day!

El tiempo me está volviendo loca! Esta mañana me levanté y tuve un desayuno increíble con Fabio, comí las mejores tortitas del mundo (algún día hablaré sobre mi adición a las tortitas, cupcakes y muffins). Como tengo que estar casi todo el día en casa porque tengo que hacee un montón de cosas para la uni pensé en salir y disfrutar un rato del sol. En el post siguiente os enseñaré algunas de mis nuevas adquisiciones que me han llegado hoy :) Tened un buen día!









My outfit: Zara old shirt stolen from my mum
Zara shorts
Fosco flats
Bimba&Lola bag

2 comments:

Ellie said...

Thanks for your comment! Your blog is good for me, porque puedo practicar mi español. :) Me encanta tu blusa blanca. Quiero ir a españa xx

http://fashionaburu.blogspot.com

collagevintage said...

Hola guapa! gracias por tu comentario, no conocía tu blog así que genial el descubrimiento.
A mi también me está volviendo loca el tiempo... una no sabe que ponerse.

Me encanta tu camisa.

MUUUAS
S

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...