Sunday, April 17, 2011

Sunday




Today's post is nothing about fashion. It's about me and my camera. I wanted to show you some pictures I took yesterday before leaving. I had such an amazing night with my friend Alicia (I will post some photos of her tomorrow, she's one of my best friends and I don't see her a lot because she's studying in Coruña), I was happy to see most of my friends, It's good to be back at home.
After spending a relaxing day with my family I'm ready to go back to my studies :( All good things comes to an end...

El post de hoy no tiene nada que ver con la moda. Es sobre mí y sobre mi cámara. Quería enseñaros algunas fotos que me tomé ayer antes de salir. Tve una noche fantástica con Alicia (pondré algunas fotos que la he tomado mañana, es una de mis mejores amigas y no la veo mucho porque está estudiando en Coruña), fue genial volver a ver a todos mis amgios. Es bueno volver a casa.
Después de pasar un día relajado con mi familia, estoy preparada para volver a los estudios :( Todo lo bueno tiene un final ...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...