Thursday, April 7, 2011

Welcome back, weekend


For me, the weekend  is here. Tomorrow I don't have to go to the University so my weekend starts every week on Thursday, lucky girl! 
I hope the sun decides to shine a little bit more, so I could go out and take photos in nice places :) Tomorrow I have a special party, I'm really excited about it, I will take the camera so you could see almost everything! 
As I told you yesterday, here's my new Electric Guitar ring that I found in Asos, I adore it!
Enjoy the sun, and thank you every one for the comments!


Para mí, el fin de semana ha llegado :) Mañana no tengo que ir a la universidad así que para mí los fines de semanas empiezan siempre los jueves, soy una chica con suerte! 
Espero que el sol se quede un poco más por aquí, así podría salir y tomar fotos en otros sitios. Mañana tengo una fiesta especial, tengo muchísimas ganas porque pinta genial! Llevaré la cámara y así os enseñaré todo :)
Como os dije ayer, os muestro mi nuevo anillo en forma de guitarra eléctrica, me encanta!
Disfrutad del sol, y gracias a todos por los comentarios!



 Detail of my new Electric guitar ring!


My outfit: U by Adolfo Domínguez Jumper
Zara Leggings
Pretty Ballerinas flats
Asos Electric Guitar ring
Necklace bought in Brazil
Louis Vuitton Neverfull bag

1 comment:

Carol said...

Ya me gustaría tener a mí tus fines de semana!Me gusta tu look, sencillo y favorecedor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...