Thursday, May 5, 2011

Black&White


This is how I'm feeling today. Black&white. It's such a good day, and I have had good news today but it's a black side that makes me feel like this. Anyway I wanted to make a post that way, I love this effect.
I'm sorry I'm not making long posts, exams are here and I'm  doing  my best to be here everyday :) 
I want to thank so loud everyone who's helping make it possible! 


Así es cómo me siento hoy. Blanco y negro. Hace muy buen día, he tenido muy buenas noticias pero siempre hay algo oscuro que me hace sentir así. De cualquier manera, siempre he querido hacer un post así, y qué mejor día que hoy para hacerlo, ¡me encanta este efecto!
Siento no estar haciendo unos post muy largos, pero los exámenes están aquí y estoy haciendo lo mejor que puedo para estar aquí cada día :)
Quiero agradecer muchísimo a la gente que me hace que esto sea posible!






My outfit:
H&M tshirt
Zara blazer
Guess shorts
Fosco sandals

4 comments:

AS* said...

Nice outfit!!
La época de exámenes es terrible!!

Marta said...

los shorts son muy bonitos y respecto a la sensación entre blanco y negro, elige siempre el blanco y sonríe! aunque vamos, yo tambien llevo un dia más tirando a negro.

un besito y suerte en los examenes!

Marta

http://fashionistascoffee.blogspot.com/

Shoelosophy said...

Thanks for dropping by! I'd love to follow you also! Xoxo

-Annie

www.shoelosophy.com

Anna said...

Love your photos! Cant stop looking through your outfits x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...