Wednesday, May 11, 2011

Comfortable


As I told you yesterday, I needed a comfortable outfit for spending long day in the UNiversity, and here it is. There's nothing more comfortable for me than jeans, I love them. And these ones are my favourite. I also wanted to show your these sandals, aren't they lovely? I have them since last summer and one day I will show you the other pair I have from that brand. 
I hope you're having an amazing week, just 2 days left to Friday!

Como os dije ayer, necesitaba un outfit cómodo para pasar un día largo en la universidad, y aquí está. Para mí no hay nada más cómodo que un par de vaqueros, me encantan. Y estos son mis favoritos. También tenía muchas ganas de enseñaros estas sandalias, no son una monada? Las tengo desde el verano pasado y algún día os enseñaré otro par que tengo de esta misma marca.
Espero que estés teniendo una buena semana, ya sólo quedan dos días para el viernes!






My outfit: Zara tshirt
Zara jeans
Entrefloresyflores sandals
Primark bag

12 comments:

cristina petre said...

nice t-shirt!

M.A. said...

mamma mia i love the sandals!!!!!


twice-asnice.blogspot.com

M.A. said...

mamma mia i love the sandals!! :D


twice-asnice.blogspot.com

Alexiane said...

Oooh elles sont géniales ces sandales!!
J'adore! :D

fashiongamble said...

ohh cutest shoes ever!!

Beatlovingmusic said...

Love your shirt and cuteeee sandals :D

G. said...

Qué bonito bolso :)

www.mycitymemories.blogspot.com

Ana, HendayeStyle said...

Cómo me ha gustado el mensaje de tu camiseta! Y tus sandalias!!!! Qué monas!!!!

Besotes

G. said...

Qué envidia (sana) me da que tengas dos bolsos de Furla! jaja
Espero verlos mucho por aquí ;)

Mai said...

Las sandalias son preciosas y muy originales!

Marta said...

me encantan las sandalias y el color de uñas! dnd tiene tienda la marca de tus sandalias?

un besito,

Marta

http://fashionistascoffee.blogspot.com/

Le blog de Soglam said...

J'adore les chaussures =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...