Wednesday, May 18, 2011

New blazer


So here I am introducing you my new blazer. Well the truth is that I bought it few weeks ago but it's now when I'm starting to wear it very often. I love it, I have always loved color blue and when I saw it in H&M it was a crush! So, the weather is getting hotter, even if it's windy so this is the perfet outfit for me to go to the Uni. As you can see, I wear comfortable outfits, this is how I usually wear, even if sometimes I have to spend more time trying to find the perfect mix in my closet. :)

Aquí estoy presentándoos mi nuevo blazer. Bueno, la verdad es que la compré hace unas semanas pero es ahora cuando la estoy empezando a dar realmente uso. Me encanta, siempre me ha encantado el color azul y cuando lo vi en H&M fue un auténtico flechazo. El tiempo parece que se está volviendo más caluroso, aunque hace bastante viento, por lo que creo que este es un outfit perfecto para ir a la uni. Como podéis ver, siempre utilizo ropa cómoda, así es como me suelo vestir, aunque algunas veces tenga que pasar algo más de tiempo rebuscando entre mi armario :)










My outfit: Zara basic tshirt
H&M blazer
Zara shorts
Levi's belt
Ash sandals
Asos necklace
Abataba ring

7 comments:

jamie-lee said...

wow the blazer is so cute, is that a faint pinstripe I see!

Bei said...

pero qué guapa!!! tu blazer nuevo es estupendo, me encanta...un besazo

Tanja-Mia said...

such a great blog! Follow me :)

MILLY said...

beautiful blog! I follow you! Please follow me I'd be so happy!thanks! xoxo

MILLY said...

beautiful blog! I follow you! Please follow me I'd be so happy!thanks! xoxo

Magda said...

great outfit! you have amazing legs! :)

LULUCHERIE said...

cute outfit!

I'm having a giveaway on my blog. check it out :)

www.lulucherieblog.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...