Monday, May 30, 2011

Last day in Burgos

So I'm back in Madrid, and I don't really have time to write a long post. I need to study as never,I have 2 exams Wednesday and Thursday and I need to be 24H over the books. I promise I'll keep on posting as much as I can and I wish you the best for all that people who are studying like me. Let's do it!
These photos were taken yesterday, finally I could wear my Lanvin skirt that I bought last January!

Estoy de vuelta en Madrid, y siento deciros que no tengo mucho tiempo para escribir un post largo. Necesito estudiar como nunca, tengo dos exámenes esta semana y necesito estar las 24 horas sobre los libros. Os prometo que seguiré por aquí tanto como pueda y os deseo lo mejor para todos los que, como yo, estéis de exámenes.
Estas fotos son de ayer, por fin me pude poner la falda de Lanvin para H&M  que compré en enero!








My outfit: Zara white shirt
Zara black jacket
Lanvin for H&M skirt
Zara sandals

1 comment:

collagevintage said...

Que guapas las dos!!! me ha encantado la faldita de rayas es super original y la chaqueta negra es monisima.

MUAS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...