Thursday, June 16, 2011

Foo Fighters & Milan


Yes, I'm back from Italy. Yesterday I attended Foo Fighters concert, and I loved it. It was such a great concert, Dave was simply awesome. I thought that nobody could make me feel the way I did last September when I went to Bologna to attend Blink 182 concert (my favourite band ever) but yesterday it was such a big impression. I went there with Fabio and GiGi (old school rockers ihih) and we just had the time of our lives.
So, as you can see I had no time to take many photos of Milan, I just spent few hours and then I came back to Madrid. 
Here are some photos of the concert, hope you like it as much as I do :)

Sí, ya he vuelto de Italia. Ayer asistí al concierto de Foo Fighters y fue simplemente genial. Fue un concierto estupendo, Dave estuvo fantástico.Siempre creí que nadie podría revivir lo que sentí cuando fui al concierto de Blink 182 (mi grupo favorito) el pasado septiembre en Boloña pero ayer fue realmente genial. Fui con Fabio y GiGi y creo, simplemente, que pasamos uno de los mejores momentos.
Como podé4is ver, no tengo muchas fotos de Milán, solo pasé allí unas horas y esta mañana volví a Madrid.
Aquí hay algunas fotos que espero que os gusten tanto como a mí :)













1 comment:

Anonymous said...

Hola si Blink182 es uno de tus grupos favoritos aca te dejo una entrevista que le hicimos la semana pasada.
Suerte!

http://www.youtube.com/user/AzulNight

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...