Wednesday, June 8, 2011

Summer 2011


Yes. I have finally finished my exams. It's over. And I'm free. My third year is done. And I have such a great summer waiting for me.
I'm going to be connected with you during the whole summer, so you can follow me on twitter, facebook, and here of course.
First trip: Milan. Can't wait!

Sí, por fin he terminado los exámenes. Se acabó. Soy libre. Mi tercer año se ha acabado. Y tengo un gran verano por delante.
Voy a estar conectada con vosotros durante todo el verano, así que si queréis seguirme hazcedlo por twitter, facebook, y aqui por supuesto :)
Primer viaje: Milán. 

3 comments:

Marta said...

bienvenida a las vacaciones, ahora a relajarse y disfrutar del verano!

un besito,
Marta

http://fashionistascoffee.blogspot.com/

Anonymous said...

unicamente decirte que me encanta! enhorabuena por tu blog!

Agus Solari said...

Que lindo viajarr!!

Enjoyyyyy!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...