Wednesday, September 21, 2011

Go plastic go


Quick post. That was my outfit today, full of plastic. I think if you have read some others posts you should known I love plastic, plastic flats (like these Vivienne Westwood I'm crazy about), plastic bags (yes, The Furla one was a dream came true)... I love it, since I'm a child so I like to mix it in a normal day.
For those who are asking, yes, that's how I go to the University, I don't make special looks or outfits just for the blog, I want to post outfits that I use everyday, even f someday I have an important event I'll publish anyway, but I want to show you some looks that could inspire you to dress every day. 

Un post rápido. Éste, es el look de hoy, lleno de plástico por todas partes. Para aquellos que lleváis algún tiempo siguiéndome, sabréis que me encanta el plástico, en bailarinas (como estas maravillosas Vivienne Westwood), en los bolsos (por eso, en cuanto vi el Candy Bag de Furla fue como un flechazo)... Me encanta desde que era pequeña, así que por fin he encontrado algunos accesorios que puedo llevarlos con total comodidad.
Para aquellos que me preguntáis últimamente, sí, así es cómo visto un día normal de Universidad. No hago outfits especiales para salir en el blog, ni me pongo ciertas cosas sólo para mostrarlas aquí; nunca he querido hacer un blog-escaparate, es más enseñaros cómo es mi día a día :)







My outfit: Zara shirt
Zara jeans
Furla Candy Bag
Vivienne Westwood + Melissa  Flats
Bulgari Ring

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...