Tuesday, September 20, 2011

Island in the sun


Hello again everyone. I'm so sorry for the lack of post this past week, I'm back to Madrid, and I'm in a new flat so Internet has arrived today. I promise I'll be back as a good blogger, I have so many good news for you, so many projects and I'm so so excited.
These days are being really beautiful, I'm excited about starting another year at the Uni,  I hope it will be less stressing than last year, I'll keep on telling.
My sister is here, so today we just wanted to shoot a bit, hope you enjoy the photos :)

Hola a todos de nuevo! Siento no haber posteado últimamente, pero estoy de vuelta en Madrid, me he cambiado de piso (que pronto os enseñaré) y me acaban de poner Internet hoy, ya tenía muchísimo mono de empezar de nuevo con el blog :) Estos días que vienen van a ser muy buenos, tengo un montón de proyectos que espero que os gusten.
Estoy de vuelta en la Universidad, y aunque a veces pienso que podría vivir continuamente en el verano, tenía ganas de empezar este año, tener más contacto con el paciente!
Mi hermana lleva esta semana aquí conmigo, así que hoy ha hecho de fotógrafa y éste es el resultado, espero que os guste.








My sister's watch and jewels



My outfit: Zara Jeans
Z Hovak tshirt
H&M flats
Armani Exchange Bag
Asos ring
Bracelet from Zanzibar (thanks to Fabio)
Sunnies bought in San Francisco

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...