Saturday, September 24, 2011

New in


Here I left you my last gifts and purchases. Many of them are from USA, my last purchases over there were amazing and I hope you like it, I can't eait to hear from you wich ones are your favorites :) 
I'm spending a relaxing weekend in Madrid with my boyfriend and my family who came to visit me, good times!

Aquí os dejo algunas de mis últimas compras y regalos de los últimos días. Es verdad que también hay otras que forman parte de mis últimas compras en Estados Unidos, que fueron simplemente increíbles, espero que os gusten y que me digáis cuáles son vuestras favoritas :)
Por el momento, estoy pasando un finde relajado en Madrid con Fabio y mi familia, que han venido de visita. ¡Buenos tiempos!

Jimmy Choo & Hunter rainboots


Zara heels


Steve Madden shoes


Timeless bag

Timeless clutch


Victoria's Secret bag 

Z Hovak tee

Zara Studio dress


Forever 21 tee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...