Friday, September 2, 2011

On the road again


So here I am back for a while. I'm sorry if I'm not uploading many outfit post in the past days, I've been out for a relaxing experience and I just wanted to be me and the sun. It's good to be back in Burgos after a couple of months (as I'm studying in Madrid, I don't really come very often here). But I'm out to the station to catch a train to Valladolid, where my sister currently lives, I'll finally see her after 3 months so I'm kind of excited about that! I promise I'll take the camera with me so I'll be able to shoot! 
Here I live you some random photos taken last day in Salou (I wanted to post it yesterday with other recent purchases, but the rest of them and my cable are still in Rome ihih).
I keep on remembering you that you can win a trip to Australia by uploading your outfit  and 400$ if you just want to vote by clicking here and if you want to vote for my look click here :)

Estoy de vuelta por unos días. Siento no estar poniendo demasiados outfits últimamente, pero mientras estaba fuera quería relajarme y estar tranquila. Se está muy bien de vuelta en Burgos después de unos cuantos meses sin venir (como estudio en Madrid, no vengo tanto como me gustaría). Pero, ahora mismo salgo hacia la estación para coger un tren a Valladolid, donde mi hermana vive ahora, y por fin después de creo que 3 meses, le podré ver. Prometo que lelvaré la cámara conmigo y así podré hacer bastantes fotos.
Os dejo algunas fotos al azar de mi último día en Salou, quería haber puesto todas las últimas compras y haberlo subido ayer, hasta que me dí cuenta que tooodo lo que necesito está todavía en Roma!
Sigo insistiendo en que aprticipéis en el concurso de Woolmark que podréis ver en esta página y tenéis la posibilidad de ganar un viaje a Australia si ponéis vuestro propio outfit, o ganar 400$ si votáis por cualquiera. Os dejo el link a mi look para que votéis si os gusta.







My paceful sister's bedroom


1 comment:

Dreaming Alba said...

Que tengas un buen viaje, pasalo bien y cuentanoslo todo :)

1 beso!
http://www.dreamingalba.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...