Thursday, October 27, 2011

Coldplay's concert


So yesterday Fabio and I attended Coldplay concert in Las Ventas, I guess many of you watched it on Vevo or Youtube, and if you did it, you'll agree it was a fantastic experience. I completly loved it, they played their gratest hits like Yellow, The Scientifist, Viva la Vida... I really enjoyed it, they're one of my favouites bands! So as it was raining (for those who doesn't know, Las Ventas is Madrid's bullring) so I decided to wear my beloved Pons Quintaba boots, perfect for a rainy day!

Ayer Fabio y yo fuimos al concierto de Coldplay en Las Ventas, supongo que muchos de vosotros lo veríais en directo tanto en Vevo como en Youtube, y estaréis de acuerdo conmigo en que fue genial. Me encantó, creo que no me lo había pasado tan bien en un concierto desde que fui al de Blink 182 en Bologna, son uno de mis grupos favoritos y la verdad es que tocaron muchas de sus canciones míticas como Yellow, Viva La Vida, Fix you... Como llovía (menos mal que fue algo ligero) decidí ponerme las Pons Quintana que me compré el año pasado, perfectas para un día lluvioso.












I was wearing: Zara grey coat
Zara shirt
Forever21 leggings
Pons Quintana boots
Chloe bag

2 comments:

Jessica V. said...

Es un look genial para un concierto =)Me encantan las botas.
Y me alegro de que lo disfrutases tanto ¡jajja!

Un besito Bea

The Elegance Hunter

Tara said...

I love COLDPLAY :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...