Sunday, October 16, 2011

You make me feel


Happy Sunday to everyone! Finally I went out, after spending 2 days at home because of my lip (yes, I have a had a virus and it looked like if someone had hit me). And today, a sunny day again, so it was the perfect time to go out and have luch outside.
I think it's the first time you see this cardigan, you know when you buy an item at a time of need and you know that you will never wear it again? Something similar happened to me last May, when I was coming back to Burgos I started feeling so cold and all I found at the train station was this long Natura cardigan, 5 months later I'm starting to wear it again :) 
I'm preparing something very cool for the blog, called ''Loulou shop'', you can see it at the top of the page, it's like a shop where you can some of the clothes I have not used or are in very good condition and that you like... I'll keep working on  it and uploading new items, if you like the, don't doubt and just contact me :)

¡Feliz domingo a todos! Por fin he salido de casa, después de pasar un par de días en casa por mi labio (tuve un virus que me ha hecho parecer que alguien me había pegado). Y hoy, de nuevo un día soleado, era el momento perfecto para salir y comer algo fuera.
Creo que es la primera vez que véis esta chaqueta en el blog, ¿sabéis ese momento cuando os compráis algo en un momento de necesidad y que sabéis de sobra que nunca más os lo volveréis a poner? Pues algo así me pasó con esta chaqueta, estaba volviendo a Burgos un fin de semana de mayo y de repente me encontré en la estación de trenes con un frío enorme (que llegó a ser una fiebre terrible durante todo el fin de semana) y ésta fue la única cosa que encontré en toda la estació; ahora, después de 5 meses, le vuelvo a dar un poco de utilidad.
Estoy preparando algo bastante interesante para el blog, se llama ''Loulou shop'' y ya podéis ver un pequeño adelanto en la parte de arriba, es una tienda en la que pondré a la venta algunas de las prendas que no he usado demasiado y que están en muy buen estado. Si alguien está interesado, que no dude en decírmelo :)













My outfit: Zara shorts
Zara tshirt
Natura cardigan
Timeless clutch
Vivienne Westwood + Melissa flats
Asos skull ring
Domingo Ayala necklace

2 comments:

Nuria said...

Que monada de bailarinas!!! y el bolso también me gusta mucho!

Unknown said...

beautiful outfit!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...