Thursday, November 17, 2011

Rock it

 

That's what I call a comfy outfit. There's nothing like wearing Converse for a non-stoping day. So, what I decided to wear? Easy, these wonderful Converse that you already saw here when I was in L.A, black pants, easy mix on top, and the Marc Jacobs bag that I think it's its first time on the blog! Anyway, hope you're having a nice Thursday, I can't wait for Friday to come, I'll finally go home! Yay!
And big happy bithday to my friend Andrea!!! 

Esto es lo que llamo un outfit cómodo. No hay nada como llevar Converse para un día en el que sabes que no vas a parar. Así que, ¿qué me puse? Fácil, las Converse a rayas que ya me habíais visto aquí cuando estuve en Los Ángeles, pantalones negros y una mezcla fácil arriba, y el bolso de Marc Jacobs, que creo que es la primera vez se deja caer por el blog. De cualquier manera, espero que tengáis un buen jueves, estoy deseando que llegue el viernes y por fin vuelva a casa :) ¡Sí!
¡Y un gran feliz cumpleaños a mi amiga Andrea!










Armani Exchange stripped tshirt
H&M sweater
Killah jeans
Pepe Jeans jacket
Converse All Star
Marc Jacobs bag

2 comments:

Mona M. said...

thank you soomuch dear..want to follow? :)

Honey said...

looks good ;D♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...