Wednesday, December 7, 2011

Just like a star


Yesterday, 6th of December was a day off in Spain, lucky girl! I spent the whole day at home, studying for the upcoming exams that I'm doing next week (wish me luck!) so when I left my home, I wanted to wear something comfy and nice, I worn for the first time my new big scarf that I bought last Saturday, I looove it! And that's it! Can't wait for shoot some photos with my friends now that they're here!!

Ayer, 6 de diciembre, como sabéis fue día festivo, me libré de un día de clínica (y de madrugar, que es lo peor que llevo en el mundo). Pasé todo el día metida en casa, entre libros, y hablando con Alba (que para los que no la conozcáis, es mi compañera de piso, que no se deja fotografiar aunque algún día lo conseguiré!), así que en el momento en el que salí de casa me puse lo más cómoda que pude, mi ya 1000 veces visto abrigo negro y mi nueva bufanda de renos. 
Mis amigas ya están por aquí, espero tener nuevas fotos con ellas en estos días :)












Zara coat
Zara black cardigan
Primark tshirt
H&M Scarf
Tiffay&Co bracelet
Zara pants
Pretty Ballerinas flats
Zara bag

2 comments:

zrno radosti said...

love it!

join my giveaway :)
http://seed-of-joy.blogspot.com/2011/12/international-giveaway.html

EffeVi said...

pretty pics!!the outfit is fantastic!I especially love ballerinas :)

http://thefashionlookfv.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...