Tuesday, January 17, 2012

Last Sunday


So now that I made my exam I'm able to post again. Yes, you already know that these days I prefer to focus on my books, and even if I love going out and shooting, I don't do it when exams are near :( 
So well, here is what I decided to wear last Sunday, easy outfit with my new sneakers that you already saw here and that I got from last Christmas. I'm actually mad about sneakers, and these are my favourite ones (thanks again mum). So, plans for today? Just make some things I left behind last week and relax, yes, relax.

Ahora que ya hice el examen vuelvo a estar por aquí. Sí, como ya sabéis en días como estos prefiero centrarme en los libros, a pesar de que me encante salir y sacar fotos, mientras estoy de exámenes no suelo hacerlo :(
El domingo pasado decidí ponerme algo cómodo, con mis nuevas sneakers que ya visteis en este post,  y que mi madre me compró en Navidad. Como ahbréis visto últimamente me ha dado por llevar sneakers y sin duda, estas son mis favoritas. Entonces...¿planes para hoy? Algunos recados pendientes de la semana pasada y relax, mucho relax.






Peuterey coat
Zara sweater
Zara pants
Bimba&Lola shoes
Louis Vuitton bag

3 comments:

Laura Rodríguez- My fashion vespa said...

me encanta ese jersey!
besitos desde:

www.myfashionvespa.blogspot.com

Laura Rodríguez- My fashion vespa said...

muchas gracias por seguirme guapisima! he estado bien tu blog y me encanta! asi q te sigo yo tb!

Laura said...

I really love your dark green jeans!

xo, Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...