Monday, January 9, 2012

Paint it black


So here I am, back to Madrid. I'm sorry I haven't uploaded photos, while I was in Rome I forgot to bring with me the camera charger, which means I didn't shoot any single photo :( 
So, Christmas Holidays are over, and I'm back to routine. I will spend these upcoming weeks studying because (as many of you I guess) there are exams coming up! 
Here I'm introducing you my new biker boots, the one and only purchase I have done on sales...  I was looking for them for a while and I found them while I was in Italy so they came back home with me! Also the foulard is a Christmas present (thanks Francesca!), isn't it awesome?

Aquí estoy de nuevo, de vuelta en Madrid. Siento no haber subido ninguna foto estos últimos días, pero me dejé el cargador de la cámara, así que no pude sacar ni una sola foto en Roma :(
Las Navidades ya han pasado, y de nuevo a la rutina. Pasaré estos días estudiando porque com supongo que muchos de vosotros estaréis también de exámenes.
En este post os enseño mis nuevas biker boots, mi única compra hasta la fecha de rebajas, hacía algún tiempo que estaba buscando unas así y finalmente las encontré mientras estaba en Italia, así que me hice con ellas sin pensarlo... También mi nuevo foulard, un regalo de navidades (gracias Francesca!)









Pepe Jeans jacket
Forever21 sweater
Forever21 leggings
Marc Jacobs bag
Foulard is a present
Akirè boots

1 comment:

Irmak said...

Cool foulard and boots and jacket and everything. I like your outfit. (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...