Thursday, January 19, 2012

Boyfriend's clothes


So, lately I have found one of my new hobbies: wearing Fabio's clothes :) Yes, I know many girls go to boy's section and find amazing clothes, but I don't have to do it, I simply go to my boyfriend's wardrobe and choose :) I have that sweater from last February, and I love it, and the hat is something I just borrowed him (and I know it won't be mine for long, it's his favourite hat and I have the feeling it won't belong to my wardobe  never again) Another beautiful piece? My new Bimba&Lola bag that I loved as soon as I saw it and I was waiting for sales, and... now it's mine!

Últimamente he descubierto uno de los que se han convertido en mis hobbies favoritos: llevar algunas cosas de Fabio :) Sí, sé que muchas chicas van a la sección de hombre en las tiendas y encuentran prendas increíbles, pero yo prefiero simplemente echar un vistazo al armario de mi novio y ver qué es lo que puede tener para mí :) El jerséy lo tengo desde febrero del año pasado, y me encanta, y mi última adquisición es este maxi gorro (aunque, desgraciadamente sé que no será mío por mucho tiempo, es su favorito y mucho me temo que se lo tendré que devolver...) ¿Alguna otra cosa? Mi nuevo bolso de Bimba&Lola, que me encantó en cuanto lo vi en la tienda, y he estado esperando hasta rebajas para hacerme con él!





H&M boy hat
Oysho scarf
Pepe Jeans jacket
H&M boy's sweater
Zara leggings
Akiré biker boots
Bimba&Lola bag

2 comments:

Laura said...

I loooove your boots! They are amazing ♥

xoxo, Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

Sandra Leiva said...

Me encanta el outfit!
Yo también le "robo" ropa a mi novio, jaja.
Besos <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...