Thursday, February 16, 2012

Touch of turquoise

So I’m sorry about the lack of post these past days, I’m back to books once again as I will be taking exams until March 9th L But well, I’ll keep the blog updated, don’t worry readers! Here I’m showing you my new Zara shirt, I have just realized that almost all my clothes are black, brown and gray so it’s time to get some colourful items. I’ll show you soon what more I bought, but let’s begin with that one. Enjoy your Thursday!

Siento la falta de post estos últimos días, de nuevo estoy entre libros ya que hasta el 9 de marzo tengo exámenes L No os preocupéis que seguiré manteniendo el blog actualizado! Hoy os enseño uno de mis últimas compras en Zara, me he dado cuenta de que todas mis prendas son negras, marrones y grises, y aunque me encanta vestir en tonos oscuros, creo que es hora de empezar a tener algo más colorido por el armario. Muy pronto os enseñaré qué más hay de nuevo, pero por ahora, os dejo con esto. ¡Disfrutad de vuestro jueves!








Pepe Jeans jacket
Zara shirt
Zara pants
Pretty Ballerinas flats
Asos bow necklace
Chanel bag

1 comment:

SIENA.STYLE said...

you look so beautiful
kisses from prague and seattle
http://sienastyle.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...