Thursday, March 1, 2012

New in: Alexander McQueen


So, there's a better way to start the day than getting a special package from the postman? Yes... That's what happened this morning when this wonderful package arrived at home. The amazing Alexander McQueen bracelet is finally mine, and I just can't wait to wear it!! Thanks again for this wonderful present my love! What do you think? Do you like it?
P.S: I'm a little bit exhausted for these exams, tomorrow I'll end up with an important one and still have two more coming up next week, and finally I'll be free again (can't wait next Friday to come!)

¿Hay alguna manera mejor de empezar el día que recibiendo un paquete especial? Exactamente es lo que ha pasado esta mañana cuando este paquete ha llegado a mi casa. La preciosa pulsera de Alexander McQueen que taaaanto me gustaba (en realidad toda la colección de joyería me encanta) por fin es mía. Gracias otra vez por el regalo :) :) ¿Qué os parece?¿Os gusta?
P.D: Estoy un poco agotada por los exámenes, mañana acabo por esta semana y aún me quedan otros dos. No puedo esperar más a que llegue el viernes y por fin sea libre!





2 comments:

Laura said...

That bracelet is absolutely amazing! I adore it! I can't wait to see it in an outfit post!

xoxo, Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

Reptilia said...

Es ideal! me encanta!!
Que suerte empezar así el día!

Muaa!!

http://www.justreptilia.com

xx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...