Saturday, May 5, 2012

Lazy Saturday

That’s how I’ll spend my Saturday. Even if I have some plans on mind, I’ll have a lazy Saturday at home, studying and trying to place everything in its own place. Weather is not getting any better, and even if tha rain has stopped, I don’t feel like going out, something that is helping me with the study J Anyway, my sister and I went out a couple of minutes and she took these photos, just a casual and comfy outfit, kinda love the result! Wish you a wonderful weekend!


Así es cómo voy a pasar mi sábado. Aunque haya algunos planes en mi mente, parece que voy a pasar el día de hoy en casa, estudiando e intentando poner cada cosa en su sitio. El tiempo no ha mejorado ni un poquito, a pesar de que haya dejado de llover no apetece nada salir de casa (algo que me viene estupendo para seguir en casa estudiando…) J De todas formas, esta mañana mi hermana y yo salimos un rato y sacamos estas fotos, un look bastante sencillo y muy cómodo. ¡Qué tengáis un buen fin de semana!









Mango jacket
Zara dress
Zara scarf
Misako bag
Alexander McQueen bracelet
Converse

3 comments:

Laura said...

You look lovely! That bag is adorable! xoxo

Mes amies de la mode said...

stas muy guapa!
Me gusta mucho el look aunque sea sencillo! Y el pañuelo precioso!

Besitoss

Mes amies de la mode said...

stas muy guapa!
Me gusta mucho el look aunque sea sencillo! Y el pañuelo precioso!

Besitoss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...