Tuesday, December 18, 2012

Chile ♥

Here there are the pictures from my last trip while I’m here in Brazil. This time my boyfriend and I decided to visit Chile, ana mazing country. We were staying in Santiago for 4 days. The capital of Chile is just an amazing city, full of malls, shops, great restaurants and parks. We were staying in the Las Condes area, where the main shops are located (lucky girl). We had enought time to visit the city centre, and also some other places around the city. In our 3rd day, we went to Valparaíso and Viña del Mar, beautiful cities near Santiago. Valparaíso was just a very artistic city, full of live and artistic people, and Viña del Mar made me remember Spanish seaside cities, with many people walking by the ocean drive …
And, for those who are wondering, this Brazilian adventure is coming to an end. In a couple of days I’ll be flying back to Spain, where Christmas and cold weather are waiting for me J

Aquí están las fotos de mi último viaje mientras estoy en Brasil. Esta vez, mi novio y yo decidimos ir a Chile, un país que nos encantó desde el minuto uno que llegamos. Durante 4 días nos estuvimos quedando en la zona de Las Condes, en Santiago capital, una ciudad llena de rascacielos, centros comerciales, tiendas, restaurantes y parques. Tuvimos suficiente tiempo para recorrer el centro de la ciudad, ir de compras, visitar algún que otro mall e incluso viajar a otras ciudades cercanas. Nuestro tercer día en Chile decidimos dedicarlo a visitar Valparaíso y Viña del Mar, dos ciudades costeras muy cerquita de Santiago. Valparaíso es una ciudad muy pintoresca, llena de muros pintados, casas espectaculares y gente del mundo del arte; Viña del Mar me hizo recordarar las ciudades costeras de España, llenas de gente y bares a orillas del paseo marítimo.
Y para los que se lo preguntan, esta aventura brasileña está llegando a su fin. En un par de días estaré volando de vuelta a España, donde la Navidad y el frío me esperan con los brazos abiertos J


















1 comment:

hectorlohan said...

Bea, me encantan las fotos, espero que estés disfrutando de sudamérica al máximo.
Un abrazo y feliz navidad.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...